Μαρία Λιλιοπούλου

Οι επιβάτες του μετρό από νωρίς το πρωί ανέβαζαν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες της αφίσας, κάνοντας λόγο για «οπισθοδρόμηση» και για φαινόμενα που γυρνούν την Ελλάδα αρκετές δεκαετίες πίσω

Με εντολή του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών κατεβαίνει από τους χώρους του Μετρό η διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι από νωρίς το πρωί προκλήθηκε σάλος με μία νέα διαφημιστική καμπάνια που φιλοξενεί η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) σε σταθμούς και συρμούς του Μετρό, η οποία έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή».

Κατέβηκε μετά τον σάλο 

Η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.

Ποιος είχε ζητήσει τη διαφήμιση

Γεγονός είναι, πάντως, ότι η συγκεκριμένη καμπάνια με την αφίσα που έχει προκαλέσει την οργή των περισσότερων επιβατών του μετρό, καθώς αφορά ένα ευαίσθητο ζήτημα, το οποίο στη χώρα μας έχει λυθεί εδώ και δεκαετίες, «δεν πέρασε καν από το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας προκειμένου να λάβει σχετική έγκριση», όπως επεσήμανε νωρίτερα στο ethnos.gr ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, ο οποίος δηλώνει αντίθετος με την απόφαση της εταιρείας.