Young Woman Enjoying Coffee And Breakfast

Αρχικά πρέπει να διευκρινίσουμε ότι ο σκέτος καφές περιέχει ελάχιστες θερμίδες (2-5 θερμίδες ανά φλιτζάνι), ωστόσο το θερμιδικό περιεχόμενο του ροφήματος μπορεί να αυξηθεί εάν προστεθούν άλλα συστατικά, με συνηθέστερα τη ζάχαρη και το γάλα.

Για αυτό το λόγο ο ελληνικός καφές που προϋπήρχε όλων των άλλων, καθώς και ο στιγμιαίος καφές, γνωστός ως «φραπέ» που ήταν το σήμα κατατεθέν της νεολαίας, δεν αποδίδουν σχεδόν καθόλου θερμίδες, σε αντίθεση με τις νέες κυκλοφορίες του καφέ που παραγγέλνουμε εκτός σπιτιού και παρασκευάζονται με σιρόπια και σαντιγύ.

Τέτοια παραδείγματα είναι: Cappuccino, Latte, Latte Machiatto, Freddo Cappuccino, Fredoccino, Chococcino, Irish Coffee και πολλοί άλλοι. Στην ουσία τις θερμίδες στον καφέ τις προσθέτουν τα επιπλέον συστατικά, όπως η ζάχαρη, το γάλα, η σαντιγύ, το σιρόπι ή το παγωτό.

Έτσι, εάν πίνουμε τον καφέ μας μόνο με προσθήκη ζάχαρης, μπορούμε να εκτιμήσουμε περίπου το θερμιδικό περιεχόμενο του καφέ μας, προσθέτοντας για κάθε κουταλάκι ζάχαρης επιπλέον 20 περίπου θερμίδες. Συμπερασματικά λοιπόν, ο καφές μπορεί να καταναλωθεί άφοβα από άτομα που προσέχουν το βάρος ή ακολουθούν κάποιο πρόγραμμα αδυνατίσματος, εφ’ όσον φυσικά δοθεί προσοχή στην προσθήκη ζάχαρης και γάλακτος.

INFO: http://skiathosdietnews.weebly.com

τηλ. 2427022247 | κιν. 6979154716 | Γραφείο : Μιαούλη 10