Σε αντίθεση με τον Thomas Cook, το 2018 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για τον Όμιλος της TUI. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 5,3% στα 19,5 δισ. Ευρώ, ο αριθμός των επισκεπτών κατά 4,7%, τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 7,6% στα 730 εκατ. Ευρώ, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα αυξήθηκε, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Fritz Joussen, σχεδόν 11%.

Τα αποτελέσματα επιβαιώνουν τη στρατηγική της TUI να εστιάσει στα δικά της ξενοδοχειακά brand και στις κρουαζιέρες, καθώς το 70% των εσόδων προέρχεται από αυτά τα τμήματα, τα οποία θα επεκταθούν τη νέα χρονιά.

Στην TUI – κυρίως στη Γερμανία – η ψηφιοποίηση είναι ένα σημαντικό θέμα: στο μέλλον, η σύγχρονη πληροφορική, η τεχνητή νοημοσύνη και γενικά η τεχνολογία αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση των κερδών του Ομίλου.

Στόχος είναι να «γίνονται καλύτερες και πιο προσαρμοσμένες προσφορές στους πελάτες», τόνισε ο κ.Joussen. Ο Όμιλος έχει επίσης επενδύσει σημαντικά στην επέκταση του επιχειρηματικού τομέα TUI Destination Experience.

Οι κρατήσεις για τη χειμερινή περίοδο του 2018/2019 είναι περίπου 1% χαμηλότερες από το επίπεδο του προηγούμενου έτους για ολόκληρο τον Όμιλο.