Ο Δήμος Αλοννήσου ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

1. ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

To πρόγραμμα προβλέπει τη συμμετοχή σε μία σειρά καθιερωμένες Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού. Αν και η

έκθεση δεν αποτελεί από μόνη της, εγγύηση για ολοκληρωμένη προβολή, η εκθεσιακή παρουσία θεωρείται αναγνωρισμένο σημείο αναφοράς για στοχευμένες συναντήσεις με το ταξιδιωτικό κοινό, πράκτορες ή δημοσιογράφους.

2. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ

Συνεργασία σε συμβουλευτικό επίπεδο Τουριστική προβολής σε όλα τα επίπεδα: Τουριστικό «Προιόν»/Τουριστική προβολή/ Δημόσιες Σχέσεις/ Γραφείο Τύπου & Επικοινωνία/ Προβολή &

Διαφήμιση.

3. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ Η ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ

-Οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης του προορισμού και αποστολή προσκλήσεων για φιλοξενία, ξεναγήσεις και δωρεάν επισιτισμό σε εύρος ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων των αγορών ενδιαφέροντος, με σημείο αναφοράς μία ειδική/θεματική μορφή Τουρισμού, ένα συγκεκριμένο Τουριστικό «προϊόν» του προορισμού, μία εκδήλωση, ένα καθιερωμένο φεστιβάλ ή ένα αξιοσημείωτο γεγονός που θα λάβει χώρα φέτος στο νησί και μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον.

-Συνεργασία με την Περιφέρεια σε μέρος των προτεινόμενων/επιλεγμένων ενεργειών προβολής

με σημείο αναφοράς μία ειδική/θεματική μορφή Τουρισμού, ένα συγκεκριμένο Τουριστικό «προϊόν» του προορισμού, μία εκδήλωση, ένα καθιερωμένο φεστιβάλ ή ένα αξιοσημείωτο γεγονός που θα λάβει χώρα φέτος στον προορισμό και μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον.

  • Διερεύνηση και αναζήτηση ευκαιριών προβολής και επίσκεψη δημοσιογράφων χωρίς κόστος.

4. ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ-ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ- ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ

Πραγματοποίηση ειδικών εκδηλώσεων ή/και παρουσιάσεων του προορισμού σε επιλεγμένο κοινό από τουριστικούς πράκτορες, Tour Operators, δημοσιογράφους ή/και άλλους επαγγελματίες/ επηρεαστές της κοινής γνώμης ή/και άλλες ομάδες-στόχους με σκοπό την Τουριστική προβολή σε μια εκ των αγορών ενδιαφέροντος.

5. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Προτείνεται ο συνδυασμός ΜΜΕ από διαφορετικές κατηγορίες όπως ραδιόφωνο, έντυπα Μέσα, διαδίκτυο/μέσα κοινωνικής δικτύωσης και υπαίθριας διαφήμισης. Θα πραγματοποιηθεί συστηματική και αναλυτική διερεύνηση για την προβολή του προορισμού μέσα από πρωτότυπους και στοχευμένους τρόπους διαφήμισης.

6. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ/ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΥ/ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

Προτείνεται:

Δημιουργία/ εκτύπωση προωθητικού υλικού – φυλλαδίου σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως Ελληνικά ή/και Αγγλικά ή/και Γαλλικά ή/και Γερμανικά ή/και Ιταλικά ή/και Ολλανδικά ή/και Βέλγικα κλπ.

Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού – σε ηλεκτρονικό αρχείο ή/και DVD ή άλλη μορφή, σε γλώσσες που αντιστοιχούν στις αγορές ενδιαφέροντος όπως Ελληνικά ή/και Αγγλικά ή/και Γαλλικά ή/ και Γερμανικά ή/και Ιταλικά ή/και Ολλανδικά ή/και Βέλγικα κλπ.

Η απόδοση/ μετάφραση σε ξένες γλώσσες θα γίνει από πιστοποιημένους μεταφραστές.

7. ΠΡΩΤΟΤΥΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

Θα αναζητηθούν πρωτοποριακοί τρόποι προβολής χαμηλού κόστους με πόλους τις ειδικές μορφές Τουρισμού και την γεωγραφική αγορά στόχευσης. Για   παράδειγμα, προτείνονται:

-Αναζήτηση συνεργειών με αμοιβαία οφέλη (win-win) με εξειδικευμένα ΜΜΕ από εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα.

-Οργάνωση πρωτότυπου event σε εμπορικό κέντρο/πολυχώρο για την προβολή του προορισμού και παράλληλες δράσεις ή δρώμενα για την ενίσχυση του project.