Στον αστερισμό μιας νέας τουριστικής περιόδου κινείται και πάλι η Σκιάθος,αφού οι προετοιμασίες άρχισαν και οι προσπάθειες για μία νέα αφετηρία φαίνεται ότι ευδοκιμούν στο έπακρον. Μετά το περυσινό σοκ στο τέλος της τουριστικής περιόδου από τη χρεοκοπία του βρετανικού γίγαντα της Thomas Cook, η αρχική αμηχανία, ο προβληματισμός και τα μαύρα σύννεφα που διαφαίνονταν στο νησί του Παπαδιαμάντη για τη φετινή χρονιά ,παραμερίσθηκαν και όπως όλα δείχνουν, θα είναι μια τουριστική περίοδος πολύ καλή και με προοπτικές καλύτερες από το παρελθόν.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου Αλέκος Ευσταθίου μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι «θα ζήσουμε μια εξαιρετική χρονιά, έπειτα από το περυσινό σοκ και τις μεγάλες ζημιές στις επιχειρήσεις μας που συνεργαζόμασταν με την Thomas Cook. Ο βρετανικός κολοσσός έφερνε στη Σκιάθο 65.000 – 70.000 τουρίστες, οι οποίοι αντιπροσώπευαν το 35% της τουριστικής κίνησης του αεροδρομίου. Είμαστε ικανοποιημένοι που καταφέραμε να καλύψουμε το κενό.

Η Thomas Cook κάλυπτε στις Σποράδες μεγάλο αριθμό πτήσεων από σκανδιναβικές χώρες, αλλά ο σκανδιναβικός βραχίονας του ομίλου αγοράστηκε από όμιλο Δανών και Σουηδών επιχειρηματιών, οι οποίοι πλήρωσαν τις υποχρεώσεις της Thomas Cook. Η ζημιά σε Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόννησο προήλθε κατά κύριο λόγο από το αγγλικό κομμάτι των αγορών με τις απώλειες ίσως και να ξεπερνούν το 1,5 εκατ. ευρώ. Οι επιχειρήσεις έχασαν δεδουλευμένα μηνών από τα συμβόλαια που είχαν κλείσει.

Για την αντιμετώπιση των αλυσιδωτών προβλημάτων που προκλήθηκαν η κυβέρνηση κάλυψε ήδη το έλλειμμα των ενσήμων που υπήρχε για τη χορήγηση ταμείου ανεργίας στους εργαζόμενους, ενώ τον περασμένο Οκτώβριο ο ΟΑΕΔ κατάρτισε πρόγραμμα για 4.500 εργαζόμενους και επιχειρήσεις». Ο Αλέκος Ευσταθίου τόνισε επιπλέον ότι «οι προοπτικές για φέτος είναι πολύ καλές, αλλά όλα αυτά θα επιτευχθούν έπειτα από μεγάλες και συντονισμένες προσπάθειες των ανθρώπων που πραγματικά αγαπούν το νησί και είναι σωστοί επιχειρηματίες. Οφείλουμε να προσαρμοσθούμε στο σήμερα, να προετοιμασθούμε για το αύριο και να βελτιώσουμε κατά πολύ το προσφερόμενο προϊόν μας και τις υπηρεσίες μας».