Η δημοσιότητα που πήρε το θέμα με την έκρηξη κινητού τηλεφώνου σε τσέπη μαθητή, ανάγκασε τόσο τη γνωστή αλυσίδα που το προμηθεύτηκε να τον αποζημιώσει, όσο και την ίδια την εταιρία να επικοινωνήσει μαζί του για να ζητήσει συγγνώμη και να μάθει όλες τις λεπτομέρειες.

Όπως είπε η μητέρα του νεαρού μαθητή που κατήγγειλε το περιστατικό και είδε το πρόβλημά της να συζητιέται σε όλη την Ελλάδα, μετά την προβολή του θέματος η αλυσίδα καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών, επικοινώνησε μαζί της και την ενημέρωσε ότι πρόκειται να τους αποζημιώσει για την ταλαιπωρία που υπέστησαν.

Κλήση είχε και από την εταιρεία παραγωγής του κινητού τηλεφώνου. Ενώ αρχικά είχαν αρνηθεί το αίτημα για αντικατάσταση του κινητού τηλεφώνου, μετά τη δημοσιοποίηση της ανέφεραν ότι θα το εξετάσουν εκ νέου. Υπενθυμίζουμε ότι η Χανιώτισσα μητέρα είχε αγοράσει πριν λίγο καιρό το κινητό στο γιο της, όταν αυτό εξερράγη λίγο πριν την Πρωτοχρονιά στο μπουφάν, ευτυχώς χωρίς να προκύψει τραυματισμός, αν και η συσκευή καταστράφηκε.

Όπως καταγγέλλουν ο νεαρός και η μητέρα του, που μίλησαν στο zarpanews.gr το συγκεκριμένο smartphone αγοράστηκε από κατάστημα γνωστής αλυσίδας ηλεκτρονικών ειδών στα Χανιά το φθινόπωρο, και μόλις λίγες ημέρες πριν την Πρωτοχρονιά, ενώ το είχε στην τσέπη του γιλέκου του, είδε ξαφνικά να βγαίνουν καπνοί!

Ακαριαία το νάιλον γιλέκο που φορούσε, άρπαξε φωτιά κι ενώ προσπαθούσε να το βγάλει από πάνω του πετώντας το στον αέρα, το κινητό εξερράγη μέσα στην τσέπη. Ευτυχώς ο νεαρός δεν τραυματίστηκε, και οι ζημιές περιορίστηκαν στο κινητό και το γιλέκο.