ΣΚΙΑΘΟΣ : Ο Δημ. Μπρούσαλης σύμβουλος branding και επικοινωνίας στο Σχολείο Τουρισμού

Γιατί καταναλώνουμε μύθους; Πόσο ισχυρό εργαλείο πώλησης είναι ένας σωστά διατυπωμένος Μύθος και πώς τον φτιάχνουμε; Και πού τον διηγούμαστε; Ποιες είναι οι πρώτε ύλες; Χρειάζεται…δράκος; Πώς μπορεί να αξιοποιήσει το storytelling τουριστικά ο προορισμός; Τι μας διδάσκει το Hollywood και τα megabrands;
Ο Δημοσθένης Μπρούσαλης θα μας «πει μια ιστορία…» στην εισήγηση του «Mια φορά και έναν καιρό ήταν ένα brand… / Storytelling 1-0-1», στο Σχολείο Τουρισμού Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ-Σκιάθου.
Ο Δημοσθένης είναι δημιουργός brand “κατά συρροή” και παθιάσμένος “παραμυθάς”, σύμβουλος branding και επικοινωνίας και Γεν. Διευθυντής της DASC Branding. Δημιουργεί συνεχώς brands από το 1983, ως ιδρυτικό μέλος της DASC Branding. Έχει “εμμονή” με την εξωστρέφεια, τον τουρισμό, τα ελληνικά τρόφιμα και τις εξαγωγές τους. Γι’ αυτό εξειδικεύεται εκεί ακριβώς, στους μόνους ίσως τομείς που μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση: στον τουρισμό, στην ελληνική κουζίνα και στα εξαιρετικά τρόφιμα που παράγει η χώρα μας. Και στο πώς όλα αυτά πρέπει να δουλεύουν μαζί και να φέρνουν κέρδη. Όταν δεν κάνει branding, είναι βασικός ομιλητής σε συνέδρια και ημερίδες.
Join the Ride @ https://www.eventora.com/…/sxoleio-toyrismoy-ontour-skiathos

Loading...
error: Content is protected !!