Ο Δήμος Αλοννήσου, στο πλαίσιο του ετήσιου προγράμματος τουριστικής προβολής, προσανατολιζόμενος σε πρωτοποριακούς τόπους ενίσχυσης της επισκεψιμότητας του νησιού, αποφάσισε μεταξύ άλλων την αναζήτηση συνεργειών μέσα από video clips γνωστών καλλιτεχνών που θεωρούνται ότι έχουν μεγάλη επιρροή στο ευρύ κοινό (influentials).

Παράλληλα, ο δήμος θα προβεί σε συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη (win-win) με εξειδικευμένα ΜΜΕ από εξωτερικό ώστε να τονιστούν τα ειδικά ενδιαφέροντα αλλά και σε οργάνωση πρωτότυπων event σε πολυχώρο για την προβολή του προορισμού συνοδεία δρώμενων για την ενίσχυση του project.

Επιπρόσθετος στόχος του δήμου είναι η συντήρηση μεριδίου στις αγορές ενδιαφέροντος που ήδη το brand name «Αλόννησος» είναι οικείο και καθιερωμένο όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ολλανδία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία και διείσδυση σε νέες αγορές όπως είναι η Τσεχία, η Ρουμανία, η Σερβία, η Πολωνία, το Ισραήλ, η Φιλανδία, η Κύπρος και η Ελβετία οι οποίες σημειώνουν ικανοποιητικές επιδόσεις και δύνανται να συμβάλλουν στην επίτευξη της επιμήκυνσης της περιόδου, της διεύρυνσης της παραμονής και της επαναληψιμότητας.