Τα παιδιά του Παπαδιαμάντη χωρίς μόρφωση… | του Αποστόλη Γ. Πασχάλη*

Την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017 μετά την πρώτη συνεδρίαση και την ανάληψη των καθηκόντων μου ως Πρόεδρος της Επιτροπής Δημοτικής Παιδείας Σκιάθου, τα μέλη της επιτροπής ενημερωθήκαμε από τους Διευθυντές των σχολείων, για την απόλυτη εξαθλίωση που υπάρχει στο Δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης στην Σκιάθο, στην πατρίδα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Σε έναν τόπο που γεννήθηκε αυτό το μεγάλο πρόσωπο των γραμμάτων, και το υπουργείο και οι αρμόδιοι φορείς, μάλλον θέλησαν να αφήσουν τα παιδιά μας, χωρίς Δάσκαλους και Καθηγητές.

Αιρετοί, Υπάλληλοι του Δήμου Σκιάθου και εγώ με την σειρά μου, πιέσαμε για την λύση του προβλήματος και η επιτροπή  Παιδείας, ομόφωνα αποφάσισε και γνωστοποίησε με έγγραφο διαμαρτυρίας, προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και το Υπουργείο Παιδείας το Πρόβλημα, για το οποίο μέχρι και σήμερα παραμένει Άλυτο.

Σας αναφέρω πως η Τρίτη τάξη του 2ου Δημοτικού Σκιάθου παραμένει μέχρι και σήμερα, χωρίς Δάσκαλο, και πραγματικά δεν ξέρω πως γίνεται αυτό σε μια χώρα, με τόσους άνεργους Δασκάλους, αναγκάζοντας τα παιδιά να αλλάζουν αίθουσες και μαθήματα, ή να σχολνούν νωρίτερα, χωρίς να υπάρχει προγραμματισμός και δημιουργώντας τεράστια κενά στην διδακτική τους ύλη.

Μεγάλο πρόβλημα παραμένει και για το Γυμνάσιο Σκιάθου, για τον λόγο ότι τα παιδιά κάνουν σχεδόν τις μισές ώρες μάθημα, σε αυτή την κρίσιμη μαθητική φάση της ζωής τους, ενώ τα παιδιά του Λυκείου με τα ίδια προβλήματα, τον Ιούνιο του 2018 θα κλιθούν να δώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις για να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, και να ανταγωνιστούν άλλους μαθητές από άλλα σχολεία της Ελλάδας, σε μαθήματα που μέχρι σήμερα δεν έχουν καν διδαχθεί.

Αλήθεια αυτό είναι το μεγάλο ευχαριστώ, στην κληρονομιά που άφησε ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης στον Πολιτισμό μας, ή μήπως είναι η αξιοποίηση των χρημάτων που πληρώνουν οι γονείς των Παιδιών, μέσω της φορολογίας για το Δημόσιο σύστημα Παιδείας.

Μήπως σκοπεύετε να μοριοδοτήσετε αυτά τα παιδιά, με άλλο τρόπο για την Εισαγωγή τους σε ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας, θέτω ένα βασικό Ερώτημα στους αρμόδιους φορείς και στην κρίση αυτών που διαβάζουν το κείμενο. Πως θα ανταγωνιστούν και τι θα γράψουν, όταν δεν έχουν παρακολουθήσει μαθήματα.

Όσο δεν γίνεται διδασκαλία των μαθημάτων ΑΜΕΣΑ, τότε αυτά τα παιδεία είναι ενός κατώτερου συστήματος, για άλλη μια φορά, η Σκιάθος έρχεται σε δεύτερη μοίρα και αποκλειστικά ευθύνεται το Υπουργείο Παιδείας και οι Αρμόδιοι φορείς.

Είναι επιτακτική ανάγκη να δώσουμε άμεση λύση στο πρόβλημα, καλύψτε τα εκπαιδευτικά κενά.

*Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας

Απόστολος Γ. Πασχάλης

Loading...