Θερμή Υποδοχή με παραδοσιακά γλυκά ετοιμάζουν οι φορείς της Σκοπέλου

Ξεκινούν με εορταστικούς τόνους την Πέμπτη 1η Ιουνίου τα δρομολόγια που θα συνδέσουν για δεύτερη χρονιά τη Θεσσαλονίκη με τις Βόρειες Σποράδες. Στόχος είναι να συνεχιστεί το επιτυχημένο εγχείρημα που προσέλκυσε 70.000 επιβάτες από τη Βόρεια Ελλάδα στη Σκιάθο, τη Σκόπελο και την Αλόννησο, στη διάρκεια της περσινής σεζόν.

Το πιο θερμό καλωσόρισμα επιφυλάσσουν, στο μεταξύ, στους επιβάτες του πρώτου δρομολογίου, οι φορείς της Σκοπέλου, οι οποίοι θα προσφέρουν τοπικά παραδοσιακά γλυκύσματα, κατ’ αντιστοιχία με την πρωτοβουλία που είχε υλοποιηθεί και την προηγούμενη σεζόν.

Τα κεράσματα που θα προσφερθούν στους πρώτους ταξιδιώτες από Θεσσαλονίκη για τα νησιά των Βορείων Σποράδων, φέρουν τη σφραγίδα του Συνεταιρισμού Γυναικών της Γλώσσας, όπως αναφέρει η αντιδήμαρχος Αθηνά Ντάκη, αρμόδια, μεταξύ άλλων, για θέματα τουρισμού, τονίζοντας παράλληλα ότι οι φετινές τουριστικές προσδοκίες από τη Βόρεια Ελλάδα είναι ακόμη μεγαλύτερες.

Στη θαλάσσια γραμμή Θεσσαλονίκης – Βορείων Σποράδων, δρομολογείται, εξάλλου, το Flying cat 4 της Hellenic Seaways, χωρητικότητας 442 επιβατών, το οποίο αναπτύσσει ταχύτητα 40 κόμβων, προκειμένου οι επιβάτες να φτάνουν σε λιγότερο από τρεις ώρες στη Σκιάθο, σε τρεισήμισι ώρες στη Σκόπελο και σε τέσσερις στην Αλόννησο.

Το εισιτήριο στοιχίζει 59 ευρώ, ενώ για το εισιτήριο μετ’ επιστροφής, η τιμή μειώνεται κατά 30% και διαμορφώνεται στα 100 ευρώ (από 118). Επίσης προβλέπεται έκπτωση 50% σε φοιτητές, πολύτεκνους και παιδιά.

Η συγκεκριμένη γραμμή είναι ιδιαίτερα σημαντικά και καταβλήθηκαν πολλές συντονισμένες προσπάθειες προκειμένου να ανοίξει, διότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι πύλη εισόδου από τα Βαλκάνια και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα. Τα νησιά των Βορείων Σποράδων είναι ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός για τους Θεσσαλονικείς και τους Βορειοελλαδίτες, και κατά συνέπεια αναμένεται αύξηση της επισκεψιμότητας από τους συγκεκριμένους προορισμούς, σύμφωνα με τα μηνύματα που καταφθάνουν στα νησιά.

ΓΛ. ΥΔΡ. (εφημερίδα Ταχυδρόμος)

Comments are closed.